Herroepingsrecht, bezorgen, betalingsmogelijkheden, vervoer, verzendingen, prijzen, annuleren, wijzigen en levertijden :
In het kader van de Wet Kopen op Afstand heeft de consument bij het doen van aankopen via Internet recht op een "afkoelingsperiode’ van 14 dagen na aflevering van het product. Binnen deze periode mag een product worden teruggestuurd zonder opgaaf van reden.
Gebruik maken van het herroepingsrecht is wettelijk aan een aantal regels verbonden. Zo moet tijdens deze termijn zorgvuldig worden omgaan met het product en de verpakking. Indien er van herroepingsrecht gebruik gemaakt wil worden, moet u het product inclusief alle geleverde toebehoren en inclusief verpakking aan ons retourneren. Producten die beschadigd, incompleet zijn, komen niet voor restitutie in aanmerking.
De kosten en het risico van het retour zenden zijn voor rekening van de klant. Wienaldi Wines zal zo spoedige mogelijk doch uiterlijk binnen 15 dagen na het ontvangen van uw retourzending het aankoopbedrag overmaken.
Wees ervan bewust dat het herroepingsrecht niet van toepassing is voor zakelijke klanten.
De prijs die u voor het product heeft betaald wordt afhankelijk van de betaalwijze van de oorspronkelijke bestelling aan u tegoed gedaan zodra wij uw retourzending hebben ontvangen. Het bedrag wordt teruggestort op uw bankrekening. Vergeet niet uw rekeningnummer te vermelden!
U mag een product retourneren binnen het herroepingsrecht indien:
U bestelt als privé persoon. Er geen zichtbare schade op het product te vinden is of duidelijke tekenen van gebruik zichtbaar zijn. Het product en alle onderdelen die erbij horen, in dezelfde staat wordt geretourneerd zoals het naar u was verstuurd. Indien redelijkerwijs mogelijk originele en onbeschadigde verpakkingen worden retour gezonden.
We zullen het te crediteren bedrag verminderen indien:
Producten door gebruiker of onderweg terug naar ons zijn beschadigd. Indien u uw bestelling weigert of niet duidelijk aangeeft dat u gebruik wilt maken van het herroepingsrecht binnen de overeengekomen periode, is het voor de snelle afhandeling van uw retour belangrijk om een e-mail te versturen naar info@wienaldiwines.nl
Zorg er ook altijd voor dat u uw bestelling aanneemt aan de deur en/of ophaalt bij een servicepunt ook al wilt u gebruik maken van uw herroepingsrecht. Mocht u dit niet doen, dan moet Wienaldi Wines zorg dragen voor de retourzending en is Wienaldi Wines genoodzaakt de kosten bij u in rekening te brengen.
Bij ontvangst :
Heeft u het vermoeden dat het product beschadigd of verkeerd geleverd is. Voordat u dit product opstuurt dient u eerst zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen via e-mail (info@wienaldiwines.nl) Pas nadat u per e-mail onze instructies heeft ontvangen m.b.t. het retour zenden kunt u het product retour sturen.
Wij verzoeken u vriendelijk het product binnen 14 dagen na aflevering naar ons op te sturen. Zorg dat het pakket goed verpakt en voldoende gefrankeerd is. Het risico voor het retour zenden is voor uw rekening. Wij adviseren om het pakket verzekerd met handtekening voor ontvangst te versturen.
Zendingen die niet of onvoldoende gefrankeerd zijn worden geweigerd.
Na ontvangst zullen wij het product controleren en vaststellen of de klacht gegrond is en of de retourzending aan alle voorwaarden voldoet. Indien aan de juiste voorwaarden is voldaan en de klacht gegrond is, sturen wij direct (indien voorradig) kosteloos een nieuw product op. Indien hetzelfde product niet meer leverbaar is wordt binnen 14 dagen nadat het product in ons bezit is gekomen het aankoopbedrag teruggestort. Indien de klachtomschrijving niet wordt geconstateerd, kunnen eventueel gemaakte kosten in rekening worden gebracht. In dat geval wordt u vooraf op de hoogte gebracht.
Een artikel retourneren :
U kunt een product retourneren wanneer er sprake is van:
Herroepingsrecht, verkeerd geleverd product of defect bij ontvangst
Om een product te retourneren verzoeken wij u eerst een e-mail te sturen aan info@wienaldiwines.nl Zo kunnen wij uw klacht sneller in behandeling nemen en verwerken. Of neem telefonisch contact op met mij : 06-53935299
Houdt u de volgende informatie bij de aanvraag van een retourzending/klacht bij de hand, order- en klantnummer en een gedetailleerde klachtomschrijving.
Zodra bovenstaande informatie bij ons binnen is, nemen wij uw aanvraag in behandeling. Verpak het product veilig met materialen die tegen een stootje kunnen (originele verpakking bij voorkeur) Voeg de bevestigingse-mail toe in de verpakking.
Retourzendingen die onder rembours worden verstuurd kunnen wij helaas niet accepteren.
Kosten bij retourneren, de verzendkosten en het risico van verzending van uw adres naar onze vestiging zijn voor rekening van de klant.